Imagine

vineri, 2 august 2013

Primele activitati si exercitii (caiet de vacanta)

"Primelemele activitati si exerictii" de la Editura Girasol eu o includ in categoria "cartilor de o zi".
Asa numesc eu cartile pe care buburuza le rezolva pe nerasuflate.

Pe aceasta a rezolvat-o cu cateva saptamani in urma dar cum m-am luat cu reamenajarea camerei buburuzei nu am mai apucat sa va arat si voua cartea.

Sunt 4 carticele in aceasta serie, eu am gasit in librarie 2 dintre ele.


Am tot auzit ca in vacanta cei mici nu trebuie sa lucreze ci sa se odihneasca. Pe diverse tonalitati si sub diverse formulari :)

In ideea de a nu stresa copilul, cartea mi s-a parut ideala pentru recapitularea notiunilor invatate pe parcursul anului scolar ce s-a incheiat (gradinita - grupa mare).

Va las colajul de mai jos pentru a vedea ce fel de exercitii abordeaza.


Vacanta placuta in continuare!


(5 ani si 3 luni)

4 comentarii:

  1. Fiecare se odihneste cum crede de cuviinta!Frumos lucrat!Vacanta activa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar ca o idee, poti face apa colorata punand hartie grofata in apa. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super! Sa stii ca o sa incerc cu prima ocazie!

      Multumesc mult pentru idee! :)

      Ștergere