Imagine

miercuri, 25 septembrie 2013

Am umbrela, pelerina, ploaia poate-acum sa vina! / Umbrella raindrops craft

Am umbrela, pelerina, 
Ploaia poate-acum sa vina!

Le recunoasteti? Sunt din cantecelul invatat ieri seara, "Vine ploaia, pic, pic, pic" (detalii gasiti aici).

Astazi am mesterit o UMBRELA care sa ne apere de ploaie.

Materiale de care aveti nevoie:
- sablon umbrela (noi l-am folosit pe cel de aici)
- creion
- foarfeca
- carton colorat
- lipici
- aracet

Mi-am propus ca de aceasta data sa o las sa realizeze tabloul in totalitate.

I-am aratat exemplul pe care m-am gandit sa-l realizam. Acesta a fost primul pas.

Mai apoi am rugat-o sa-si aleaga culorile dorite.

I-am dat sablonul umbrelei si am rugat-o sa decupeze umbrela.


Mami: "M, te rog ai grija!"
Buburuza: "Stai linistita, m-am antrenat la scoala!"


Uite asa am mai aflat ce au facut la scoala :D

Pasul urmator a fost sa decupeze umbrela pe bucati.
Pentru fiecare bucata a trasat conturul cu creionul pe bucata de carton dorita.
Mai apoi a decupat partile componente ale umbrelei din bucatile de carton.


Cu ajutorul lipiciului a "asamblat" umbrela pe bucata de carton albastra si am lasat-o sa se usuce.


Ultimul pas a fost acela de a adauga stropi de ploaie din aracet.


Sursa o gasiti aici.

Pozele le-am facut seara si lumina din casa nu m-a ajutat sa va arat adevaratele culori ale tabloului nostru.

(5 ani si 5 luni)

6 comentarii:

  1. Foarte frumoasa umbreluta voastra, bravo buburuza mica.

    Serban Lorena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos!

      Nu am mai apucat sa fac poza de dimineata, dar peste noapte aracetul s-a uscat si picaturile au devenit transparente :)
      Tare s-a mirat cand a vazut asta!

      Ștergere
  2. foarte frumoasa umbreluta voastra. am scos si eu la imprimanta modelul .Felicitari pentru buburuza, a avut putin de lucru la ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Ma bucur ca v-a placut si va dorim spor la mesterit! :)

      Ștergere