Imagine

marți, 10 septembrie 2013

Ce carti am lucrat in vacanta

Am avut o perioada in care am lucrat cu buburuza mai mult din cartile pe care le-am cumparat la inceputul verii.

Am sa vi le arat mai jos pe cele pe care le-am terminat in ultima perioada.


Prima carte pe care am lucrat-o contine exercitii de scriere, Exersez! Scrierea (in 3 saptamani) de la Editura Gama.


Ce mi-a placut la aceasta carte este faptul ca exercitiile sunt impartite pe zile, cate 2 pagini pe zi, timp de 3 saptamani. Astfel buburuza stia ce are de facut in fiecare zi si cand veneam de la serviciu gaseam "tema" facuta.

E de preferat sa stea cineva langa ei pentru a le explica cum sa scrie semnele respective (la sfarsit se ajunge la litere de mana).

O alta carte care ii place tare mult este cea cu autocolante de tip Sudoku - Gandeste si Lipeste de la Editura Teora.

Aceasta are exercitii de la cele simple la cele cu careuri de 5x5.



Ultimile 2 carti sunt cele din colectia "Golden Stars". Am avut una pentru litere si una cu adunari usoare.

Ce o incanta cel mai mult era steluta aurie pe care o primea ca premiu dupa fiecare pagina.

Cea cu litere a mers tare bine la noi, cea de matematica ar fi fost tare buna cu ceva timp in urma. O recomand din tot sufletul, imi place cum este structurata, doar ca este perfecta pentru cei un pic mai micuti :)



Cu aceste carti ne oprim din lucrul "cartilor" de vacanta. Unele le-am terminat, altele le-am incercat :)

Mult succes in noul an scolar va dorim!


(5 ani si 4 luni)

2 comentarii:

  1. Buna, interesante cartile, de unde le-ai luat pe cele din seria golden stars?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Lorena,

      Este un anticariat pe Lipscani. De acolo cumpar majoritatea cartilor in Engleza.

      Laura

      Ștergere