Imagine

sâmbătă, 21 septembrie 2013

Continentele / Continents

Imi doresc de ceva timp sa pot discuta cu buburuza despre CONTINENTE.

In vacanta de vara a fost la bunici si s-a intors cu notiunea despre orasul, tara si continentul unde locuieste.

Tot in vacanta de vara am reusit sa-i realizez globul si puzzle-ul in stil Montessori.

Primul pas a fost lectia despre pamant-aer-apa.

Astazi am reusit sa vorbim despre CONTINENTE (materialele ne asteptau cuminti).


Am inceput cu harta continentelor si am intrebat-o din ce este format Pamantul.


Din pacate nu mai imi aduc aminte de unde am salvat aceasta fisa. Daca o sa gasesc sursa intre timp am sa o adaug la acest articol.

Am continuat cu globul in stil Montessori.


I-am aratat continentele si i-am spus numele fiecarui continent in parte.

Dupa ce am intrebat-o cate continente sunt si am rugat-o sa mi le numeasca (eu aratandui-le pe glob), i-am aratat puzzle-ul in stil Montessori.


Si aici am actionat la fel. I-am aratat fiecare continent in parte.

Cand am ajuns la Antartica l-am chemat pe tati sa-i explice de ce pe puzzle sunt 2 Antartica pe cand pe glob e una singura.

Am apelat la mar, dar nu am apucat sa fac poze pentru ca l-au mancat :)

I-am spus ca globul e o sfera si cand il taiem in doua, avem 2 emisfere.

Va arat mai jos filmuletul de unde ne-am inspirat.
Cam in acelasi stil a decurs si la noi lectia, doar ca la noi Antartica a fost o pata de Finetti pe mar :)))


Am jucat si noi joculetul din videoclip.

Eu am ascuns un continent si am rugat-o sa-mi spuna ce continent lipseste.
A fost randul ei sa ascunda un continent si noi sa-l ghicim.

Tot in cadrul acestei lectii i-am aratat cartonasele cu continentele, cartonase pe care le gasiti aici.


Putina matematica nu strica :)

Am colorat globul pamantesc in functie de rezultatul operatiilor. Par cu verde si impar cu albastru, repetand astfel adunarile, scaderile si notiunea de par si impar.


Fisa o gasiti aici.

Si nu in ultimul rand i-am dat sa coloreze continentele. 
Spre bucuria mea a stiut sa le coloreze corect si a reusit sa imi spuna numele fiecarui continent in parte (mai putin Australia ..."asta e continentul ala pe care nu il stiu!").


Fisa o gasiti aici.

(5 ani si 5 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu