Imagine

marți, 3 septembrie 2013

Copacel de toamna - gustare / Fall tasty tree

A venit toamna! 

Initial buburuza nu era tare incantata de acest lucru ... o intreb ieri de dimineata ...
"Stii in ce luna suntem si ce anotimp e?"
Raspunsul a venit sec: "Da, si nu-mi place!"

Raspunsul ei se traduce in faptul ca zilele sunt mai scurte, stam mai putin afara si ne imbracam cu haine mai groase :)

Mie imi place tare mult toamna! Poate si din cauza ca sunt nascuta toamna!

Am vrut sa schimb impresia buburuzei si cred eu ca am reusit :)))

I-am aratat pentru inceput o colectie tare draga mie, de anul trecut (e drept), cu o multime de idei specifice anotimpului ce tocmai a inceput ...


Colectia "Frumusetile toamnei" o gasiti aici.

Cat a dormit la pranz i-am realizat o mica gustare numai buna inainte de lectia de tenis :)


"Mami, nu mi-ai mai facut de mult astfel de farfurii!"

Asa este ... dar mi-am propus sa repar acest lucru ...

Pentru acest copacel am folosit:
- un morcov curatat si taiat rondele
- miez de nuca taiat bucati mai micute
- goji (nu ii plac dar le aveam in casa in loc de stafide)
- jumatate de felie de paine din faina integrala

Sursa o gasiti aici.

Daca va place copacelul, sa va arat inca un copacel din fructe pe care l-am realizat anul trecut.
Detalii gasiti aici.


Sa aveti o toamna cat mai frumoasa!

(5 ani si 4 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu