Imagine

miercuri, 18 septembrie 2013

Copacel de toamna realizat din paste / Fall Pasta Tree

Scoala a inceput si am avut deja cateva "mici" teme de realizat.

Pentru ziua de ieri am avut de invatat un cantecel. Mai bine zis, buburuza s-a oferit sa le cante un cantec a doua zi, drept urmare acasa am inceput sa caut diverse cantecele de copii.
M-am gandit ca ar fi tare bun unul despre toamna. Am ales unul pe care il stiam de la gradi :)

Toamna - Septembrie, Octombrie, Noiembrie

Toamna a sosit acuma
A-nceput sa cada bruma.
Vantul bate tot mai tare
Unde sa ne-ascundem oare?

Toamna a intrat in casa
Punand struguri dulci pe masa
Si-n camara, in borcane,
Patlagele dolofane.

Toamna ne-a adus alune,
Struguri, mere, fragi si mure.
Mari gutui pentru dulceata

Si-un butoi de varza creata.

Aceste strofe fac parte din cantecul "Anotimpurile".

Din pacate nu am mai reusit sa-l gasesc pe Youtube, dar puteti descarca prezentarea de aici care cuprinde atat melodia cat si versurile.

Daca tot am invatat un cantecel despre toamna, de ce sa nu realizam si un tablou de toamna?

Am ales una dintre ideile gasite pe Internet, idee pe care o puteti vedea si voi aici.

Am realizat un tablou cu un copac de toamna pe care l-am facut din paste.


Materiale folosite:
- o coala de carton galben deschis
- carioci 
- creioane colorate
- tempera
- pensula
- paste in diverse forme (eu pe cele din imagine le aveam in camara)
- aracet

Mod de realizare:
- desenati conturul copacului pe carton (trunchiul si crengile). In cazul nostru eu l-am inceput, buburuza l-a terminat.
- colorati trunchiul cu maro.
- din amprenta palmei realizati coroana copacului.
- lasati sa se usuce.
- intre timp vopsiti pastele in diverse culori de toamna.
- lasati-le sa se usuce.
- lipiti pastele astfel incat sa realizati tabloul dorit.

Se pare ca in acesta toamna, cel putin pana acum, am realizat copacei in diverse forme si prin diverse metode :)


Voi ce copacei ati realizat cu cei mici?


(5 ani si 5 luni)

2 comentarii:

  1. Am facut si noi un copac, dar mai avem un pic de lucru la el, cand va fi gata, o sa ti-l arat :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai facut curioasa! :)

      Astept sa-l vad, sigur va fi unul tare frumos!

      Ștergere