Imagine

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Culorile toamnei / Fall Colors

In ultimii ani (cam doi si jumatate) de cand am inceput sa lucrez cu buburuza acasa (mergea la gradi in acelasi timp) am adunat o multime de materiale. Majoritatea au fost scoase la imprimanta dupa materiale gasite pe Internet.
In vacanta de vara am facut curat in aceste materiale si am pastrat cateva dintre ele. Am pastrat cate un pic pentru fiecare tema principala pe care au studiat-o la gradi si care banuiesc ca le vor face si in clasa pregatitoare.

Astazi am ales sa repet cu buburuza caracteristicele TOAMNEI si ... de ce nu ... sa repetam / invatam cateva cuvinte in Engleza.


Inainte de a citi / colora carticica cu buburuza am repetat:
- zilele saptamanii
- lunile anului
- anotimpurile
- caracteristicile anotimpului TOAMNA.


Daca doriti si voi aceasta carticica, o gasiti aici.

O toamna in culori cat mai calde va dorim!


(5 ani si 4 luni)

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa carticica! Multumesc pentru semnalarea ei! Si succes mult la scoala, noua tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes in noul an scolar!
      Cred ca eu am mai multe emotii decat ea! :)

      Ștergere