Imagine

luni, 2 septembrie 2013

(P) Hai, hai, hai in Oraselul lenes!

Aceasta este o postare publicitara.

Cred ca v-ati dat seama inca din titlu despre ce vreau sa va povestesc astazi!


Nu pot spune ca buburuza se uita in mod constant la Oraselul Lenes.
Ii plac tare mult desenele dar cand noi ne uitam la TV sunt alte desene.
Plus ca noi ne uitam in special pe Disney Junior (intre noi fie vorba nu mai imi plac pentru ca au inceput sa bage reclame ... si mai ales reclame la JUCARII).
Se mai uita la Star Wars (da ... chiar daca e fata :P ) pe Cartoon Network si eu una nu stiam ca Oraselul Lenes s-a mutat pe Boomerang.

Am primit acum cateva zile o invitatie de la Mamica Urbana la petrecerea organizată de Boomerang cu prilejul lansării în România al sezonului al treilea al serialului Oraselul Lenes.
Nu am stat pe ganduri si am acceptat imediat pentru ca stiam ca buburuza va fi incantata!

Despre petrecere si cei de la Boomerang am numai cuvinte de lauda ... sa nu va ganditi ca le fac reclama. Animatorii au fost la inaltime. Cei mici s-au super distrat alaturi de Sportacus si de Stefania. 


Buburuza deja imi spunea de fiecare data la petrecerile cu animatori ca nu sunt reali ... acum nu puteam sa o scot din mijlocul lor pentru a o schimba ... de la cat a sarit si alergat am schimbat bluza de 3 ori :)))


Cei de la Boomerang erau foarte atenti cu cei mici si nu am avut accidente ca in cazul petrecerii la care au fost cei de la BluParty (cu toare ca imi sunt tare dragi si ei).



Ce am retinut si mi-a placut ... si buburuza stia ... ah si ce o sa-i reamintesc de fiecare data cand nu va manca legumele ...
Voi stiti ce sunt bomboanele sportive? Nuuu ... va spun eu ... fructele si legumele :)

Pe langa animatori au avut o multime de jocuri si activitati ... pista de bowling (super tare mi s-a parut ... as vrea si eu una daca as avea unde sa o pun in casa), cos de baschet, piscina cu bile, masa de fotbal, colt cu fise de colorat.


Cat timp cei mici se jucau cu Sportacus si Stefania, mamicile au luat parte la o discutie despre o alimentatie sanatoasa.


Interesanta as spune eu, cu toate ca discutia la care am participat incepuse sa devieze un pic, sau ma apucasera pe mine mustrarile de constiinta ca nu ii ofer copilului un meniu sanatos ... si citesc toate etichetele inainte de a cumpara ceva, ii dau cel putin 5 mese pe zi, 2 de fructe, lactate seara ... fara crenvusti sau pate ...

Dupa discutia de grup am putut sa ii pun intrebari nutritionistului care a fost invitat si de la care am aflat o multime de lucruri.
A avut rabdarea sa-mi raspunda la fiecare intrebare in parte, si cu exemple :)
Va multumesc din suflet!

Sa nu uitam cadourile primite de cei mici de la Boomerang ... tricouri (de 2 zile numai cu ele iese in parc buburuza ... chiar ieri o mamica ii spunea copilului in parc ... "Uite, fetita are tricou cu Oraselul Lenes!"), rucsac cu Scooby, DVD cu primul episod din noua serie Oraselul Lenes , baloane, freesbie, abtibilduri, si alte cateva materiale promotionale.

Tot cu aceasta ocazie am aflat si eu ca Oraselul Lenes este creeat de un sportiv islandez, Magnus Scheving, pentru a promova un stil de viata samatos in randul celor mici. Prin intermediul acestui serial copii sunt incurajati sa faca miscare si sa manace sanatos (va spuneam mai sus de bomboanele sportive).

Serialul se va difuza pe Boomerang incepand cu 2 Septembrie 2013 (adica astazi), in fiecare zi, de la 09:20, 13:45 si 19:05.

Multumim Mamica Urbana si Boomerang pentru o petrecere reusita!

(5 ani si 4 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu