Imagine

vineri, 6 septembrie 2013

Mar decorat (exersam mana pentru scris) / Pattern apple

As putea numi acest articol "Surpriza de toamna!".

De ce? Pentru ca buburuza m-am intampinat cand am venit acasa zilele trecute cu acest MAR frumos decorat!


La inceputul saptamanii am scos la imprimanta cateva materiale pe diverse subiecte specifice anotimpului toamna.
Printre aceste materiale am scos la imprimanta cateva fise cu marul pentru a repeta partile componente.
Le-am lasat frumos in dosarul de pe masa ... cand am ajuns acasa a doua zi, buburuza deja decorase una dintre fise :)))

"Mami, am o surpriza pentru tine!"

Asta imi aduce aminte ca am facut cu buburuza un exercitiu asemanator cu ceva timp in urma. Am decorat cateva frunze cu semne grafice.

Puteti sa desenati (sau scoate la imprimanta) conturul catorva fructe, legume sau frunze si sa ii rugati pe cei mici sa le decoreze cu cat mai multe semne grafice.
Pentru cei un pic mai mici puteti desena cu linie punctata semnele pentru a le fi un mai usor.


(articolul in gasiti aici)

O toamna plina de surprize frumoase sa aveti!

(5 ani si 4 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu