Imagine

joi, 19 septembrie 2013

Moara de vant / Paper windmill

Buburuza a prins curaj si dupa ce a cantat in clasa cantecul cu anotimpurile (va povesteam aici), a mai dorit sa pregateasca un cantecel.

Cum "Bate vantul frunzele" imi era cel mai la indemana si ea il stia deja, a trebuit doar sa ii aduc aminte de el.

Bate vantul frunzele

Bate vantul frunzele,
Se-nvartesc moristile,
Randunica pe sus zboara,
Iar eu trag zmeul de sfoara.

Mama la placinte face
Bunicuta lina toarce
Tata trage la rindea
Iar eu bat din palme-asa.

Mosul taie lemnele
Eu adun surcelele
O fetita da la pui
Iar eu in copac ma sui. 

Melodia o gasiti aici.

Ca si in ziua precedenta am ales o mica activitate "creativa" cat de cat in ton cu cantecul - Moara de vant.


Materiale folosite:

- un carton de la un sul cu prosoape de bucatarie
- tempera
- o coala de carton colorata (se va folosi pentru elice si acoperis). 
Buburuza a ales sa fie rosie.
- o pioneza
- un dop de pluta
- aracet
- o foarfeca

Mod de realizare:

- colorati tubul de carton cu tempera (la noi e jumatate galben, jumatate verde - alegerea buburuzei).
- lasati-l sa se usuce.
- intre timp decupati un patrat din coala de carton. 
Noi l-am decupat de 12 x 12 cm.
- trasati cate o linie pe diagonala cu un creion si decupati cam 2/3.
- indoiti cate un colt pentru a forma elicea (mai multe detalii gasiti aici).
- prindeti in mijloc cu pioneza si atasati-l de tub.
- pentru a fixa pioneza folositi un dop de pluta ca in poza de mai jos.


- dintr-un cerc din cartonul ramas realizati acoperisul pe care il lipiti cu aracet.


Sursa o gasiti aici.

(5 ani si 5 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu