Imagine

luni, 9 septembrie 2013

Pictam copaci toamna / Let's paint fall trees

Am incercat cu buburuza sa pictam un copac de toamna printr-o metoda noua.


Initial ar fi trebuit sa pictam fundalul ... dupa care sa "suflam" copacul cu un pai.

Am pictat fundalul, l-am lasat sa se usuce si am incercat sa desenam copacul cu ajutorul unui pai.


Numai copaci nu erau aia.

Va sfatuiesc sa incercati intai pe o alta foaie sa desenati cativa copaci


... urmatorii vor arata mult mai bine :)


Pentru ca nu mai aveam o foaie cu fundalul gata desenat ... asta dupa ce am stricat-o pe prima si unica ... m-am gandit sa improvizam cumva.

Aveam o "colectie" de foi pe care aveam copacii desenati ... am ales sa desenam fundalul cu ajutorul creioanelor cu efect de acuarea.


Pentru a picta copacii am diluat un pic de acuarea acrilica neagra pana avea consistenta ca de cerneala.

Cu o pensula picurati pe foaie dupa care suflati in sus pentru a desena copacul.
Adaugati vopsea si suflati in directia in care doriti pentru a realiza crengile copacului.

Sursa o gasiti aici.

(5 ani si 4 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu