Imagine

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Strumfim niste mere? / Smurfs day

In copilarie stiam sa-i desenez :)
Acum a venit randul buburuzei sa se uite la desenele cu simpaticele personaje animate ... si sa ii deseneze la randul ei.


Ii plac stumfii, am cumparat o parte din figurinele de la McDonalds ... pe care le-am mai gasit, e adevarat (si ma bucur ca le pot cumpara fara meniu), am vazut filmele la cinematograf.

Daca e toamna, eu zic sa stumfim niste mere :)


Fisa de colorat o gasiti aici.

Si daca e ziua strumfilor, i-am dat sa completeze o parte din fisele existente in pachetul pe care il gasiti aici


si cateva cu adunari (pe care le gasiti aici)


Voua va plac simpaticele personaje?

P.S.: Daca stiti si alte materiale cu strumfi sa ne spuneti si noua!

(5 ani si 4 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu