Imagine

marți, 24 septembrie 2013

Vine ploaia pic, pic, pic

Intreb buburuza cand ajung acasa daca are ceva de facut pentru a doua zi la scoala. Se gandeste un pic si imi zice ca NU are.

Plecam cu bicicleta afara, ajugem in piata, pe drumul de intoarcere isi aduce brusc aminte ca trebuie sa invete un nou cantec pentru maine si sa faca un desen ... asta se intampla pe la ora 20 ... sper ca pe viitor sa-si aduca aminte din timp daca are ceva de pregatit.

Cum va spuneam ieri (aici) povestea pe care se bazeaza lectiile lor este "Povestea celor zece picaturi".

Drept urmare am invatat (mai mult buburuza decat mine) cantecul "Vine ploaia, pic, pic, pic"

Vine ploaia pic, pic, pic
Vine ploaia nu-i nimic
Am umbrela, pelerina
Ploaia poate-acum sa vina.

Bate vantul vum, vum, vum
Printre frunze chiar acum
Am fular, caciula, iata
Vantul poate-acum sa bata.

Vine toamna pe la noi
Si cu vant, dar si cu ploi
Vum, vum, vum si pic, pic, pic
Vine toamna nu-i nimic.

Vine toamna pe la noi.

Cantecul il gasiti aici:



Cat despre desen, am preferat sa-i dau o fisa de colorat in aceasta seara (din cauza timpului scurt pe care il aveam la dispozitie) :)


Fisa o gasiti aici.

Un alt cantecel asemanator il gasiti aici.


Norii s-au strâns
Cerul e gri
Ce se intamplă
Oare știi?

Vine ploaia pic, pic, pic (bis)
Vine ploaia pic, pic, pic (bis)

Ce se aude în depărtare
Și apoi crește mai mare

Este tunetul bum, bum (bis)
Tunetul bum, bum! (bis)

Ploaia crește florile
Curăță grădinile

Vine ploaia pic, pic, pic (bis)
Vine ploaia pic, pic, pic (bis)


Buburuza l-a ales pe primul dintre ele.

(5 ani si 5 luni)

2 comentarii:

  1. Noi nu avem niciodata teme :D....deocamdata ....D. imi spune ca ei doar deseneaza.....
    IMi plac mult cartile alese pentru grupa voastra pregatitoare!
    Le voi cumpara si eu ursuletilor cartea cu picaturile de ploaie si am vazut ca mai sunt si altele asemanatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ei au avut doar 2 teme pana acum: sa-i faca doamnei un desen si sa aduca o poza. Restul "temelor" si le-a cam ales singura, adica le spune ca maine le canta un cantec :)

      Ei au discutat pana acum si mi-a adus acasa o multime de desene. Pana acum nimic altceva, probabil va urma :)

      Ștergere