Imagine

miercuri, 9 octombrie 2013

A, a, a, acum e toamna da! / Copac stropit de toamna


Un nou cantecel pe care buburuza l-a cantat impreuna cu colegii de scoala ... "A, a, a, acum e toamna da!"

L-am cantat si noi acasa. Daca doriti sa-l ascultati / cantati cu cei mici, il gasiti aici:


A a a acum e toamna da

Iarba cand se vestejeste
frunza-n codru ingalbeneste
A a a acum e toamna da

E e e placuta vreme e
mere prune nuci si pere
noi avem dupa placere
e e e placuta vreme e

I i i , veniti copii la vii
din struguri mustul se face
si mustul noua ne place
i i i veniti copii la vii

O o o , se duc cocori-n stol
se duc cuci si randunele
si ne pare rau de ele
o o o, se duc cocori-n stol

U u u , se macina grau
si din grau painea se face
si noua painea ne place
u u u, se macina grau.


In week-end am vazut pe Disney Junior emisiunea Art Attack unde au aratat un mod inedit de a picta cu periuta de dinti. 
Va dati seama ca buburuza a retinut ideea si ma tot intreba cand pictam si noi cu ajutorul periutei de dinti.

Acum am considerat ca ar fi o buna ocazie pentru a testa aceasta tehnica. 



Initial am pictat (suflat) trunchiul copacului cu ajutorul unui pai (mai multe despre aceasta metoda puteti citi aici).

Dupa ce trunchiul s-a uscat, am desenat frunzele cu ajutorul periutei de dinti.


Pentru aceasta am avut nevoie de tempera pe care le-am subtiat cu un pic de apa si de o periuta de dinti.

Aici gasiti instructiunile "originale" asa cum le-am vazut si noi in emisiunea despre care va spuneam.

Sursa pentru acest pomisor, impreuna cu alte idei tare interesante, o gasiti aici.

(5 ani si 5 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu