Imagine

miercuri, 23 octombrie 2013

Compunerea numerelor / Ways to make 5

Cu compunerea numerelor ne-am "intalnit" cand rezolvam problemele din Gazeta matematica prichindel.


Va spuneam eu atunci (articolul il gasiti aici) ca au fost cateva exercitii care au fost mai grele pentru buburuza.
Acesta a fost unul dintre ele.

La momentul respectiv am incercat sa-i explic cu creioane, insa nu cred ca am putut sa-i explic pe intelesul ei.


Acum  cateva seri devine brusc interesata de subiect. Nu m-am gandit atunci ca poate au discutat la scoala.
Vorbind ulterior cu invatatoarea am aflat ca au atins oarecum subiectul ... cu piese de domino (pe fise).

La capitolul fise rar ma poate prinde buburuza nepregatita, asa ca am apelat si de aceasta data la dosarul cu fise :)

Am vrut sa ii explic pana la 5, aceleasi fise le gasiti si pana la 10.

Eu i-am explicat cu ajutorul curcubeului.


Sursa, inclusiv sabloanele, le gasiti aici.

Dupa ce mi s-a parut ca a prins mecanismul i-am dat o carte care isi astepta randul cuminte in dulap, dar care aborda subiectul.





(5 ani si 6 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu