Imagine

duminică, 13 octombrie 2013

Gazeta matematica prichindel

Cu cateva zile in urma va aratam materialele pe care le vom folosi acasa pentru clasa pregatitoare (semestrul 1). Articolul il gasiti aici.

Intre timp am primit si Gazeta matematica prichindel de la Editura Paralela 45.


In cateva cuvinte, gazeta curpinde exercitii pe niveluri de varsta (3-4 ani, 4-5 ani, 5-6 ani si clasa pregatitoare). Are cam 30 de pagini in total.

Va arat colajul de mai jos ca sa vedeti tipul de exercitii.


Buburuza a rezolvat-o in doua seri, rezolvand toate exercitiile, inclusiv cele pentru 3-4 ani.

Pot sa va spun ca i-au placut, i-a placut cartea in general, si putina recapitulare nu strica nimanui :))

Am descoperit cateva exercitii care au fost noi pentru ea si avem astfel viitoare subiecte de lucru.

Intre un caiet special pentru clasa pregatitoare si aceasta gazeta ar alege-o pe aceasta.

O sa le comand si pe urmatoarele si o sa caut si alte culegeri asemanatoare pentru clasa pregatitoare.

Dezavantajul este faptul ca nu imi pot face abonament. 
Pentru abonament ar trebui comandate minim 5 exemplare. Va dati seama ca nu am ce face cu 5 exemplare.
O bucata costa 7.5 RON si transportul este 10 RON.

Daca stiti altele, va rog sa-mi spune-ti si mie!

(5 ani si 6 luni)

4 comentarii:

  1. Cred ca putem gasi 5 persoane interesate de abonament. eu ma inscriu pe lista, deci ne mai trebuie 3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! O sa-i contactez eu sa vedem cum facem cu abonamentul! :)

      Ștergere
  2. Buna seara!

    Noi o avem pe aceasta si ne-a placut: http://www.edituragama.ro/carti-pentru-scolari/matematica/matematica-clasa-1.html. Fetitei mele ii place mult sa lucreze cu materiale in genul math-u-see http://mathusee.com/math-u-see-newsletter/.

    P.S. Si noi suntem in clasa pregatitoare.

    Mult spor la invatat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos pentru recomandari! O sa caut si eu cartea sa o rasfoiesc!

      Spor la invatat va dorim si noi!

      O zi frumoasa,
      Laura

      Ștergere