Imagine

duminică, 6 octombrie 2013

Litera A, a de tipar


A, a, a! Multe vorbe-ncep cu " a "

Apa, aluna, ata, ac,

Amandina si arac.

Poezia am preluat-o de aici.

Urmam in continuare planificarea de la Sigma si programa pentru clasa pregatitoare. 

Litera A a fost studiata la scoala in aceasta saptamana si am repetat-o acasa.

Am apelat la cateva fise pe care le-am gasit pe internet si la cateva carti (pe care o sa vi le aratat in curand).

Fisele cu literele A si a de tipar cuprind:
recunoasterea literelor, 
gasirea acestora intr-un text, 
scrierea lor pe linie punctata,
mici texte de citit,
denumirea cuvintelor care incep cu A.



Fisele le gasiti aici, aici, aici, aici si aici.

Revenind la un articol de anul trecut:



Si daca aligator incepe cu A, am facut un mic exercitiu de matematica (<, >, =):


Fisele le gasiti aici si aici.

(5 ani si 5 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu