Imagine

miercuri, 23 octombrie 2013

Litera F, f de tipar (fluture)

Am vrut inca de ieri sa fac cu buburuza litera F. 

Cum targuiala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, am reusit sa repetam litera F in aceasta seara.

Am inceput cu exercitiile de scriere pe linie punctata


Fisa este din cartea de mai jos:


Si am continuat cu exercitiile de citire.

De data aceasta am avut un text despre furnici, numai bun pentru a combina litera F cu insectele.


Gasiti fisa in cartea "Invatam sa citim" (cartea din dreapta pozei de mai jos):


Nu am uitat nici de aceasta data cea mai recenta carte pe care am descoperit-o si despre care v-am mai povestit.


Pentru litera F avem un tablou cu un fluturas.


Noi am realizat un tablou un pic diferit.
Am vrut sa folosim frunzele pe care le-am strans din parc si buburuza a vrut sa foloseasca resturile de la creioanele colorate.



(5 ani si 6 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu