Imagine

luni, 7 octombrie 2013

Materiale clasa pregatitoare (semestrul 1)

M-am gandit sa va arat cartile/caietele pentru clasa pregatitoare dupa care lucram acasa.

O parte din ele le aveam cumparate din vara, altele le-am cumparat dupa inceperea scolii.

Am studiat programa pentru clasa pregatitoare, dupa care am inceput sa studiez materialele de la Editura Sigma (acestea sunt materialele pe care le folosesc la clasa).

Am decis sa cumpar doar cartile de povesti ce insotesc fiecare modul de lucru la clasa.
Caietele le folosesc la clasa si nu cred ca e cazul sa le faca de doua ori.

Un exemplu de astfel de carte este "Povestea celor 10 picaturi" despre care v-am povestit aici.



O sa va prezint restul cartilor pe parcursul anului scolar (un modul dureaza in jur de 3 saptamani).

Am cumparat in schimb caietele speciale de la Editura Paralele 45





si caietele de la Editura Booklet.




Cele de la Editura Paralela 45 mi se par un pic mai complexe.

De exemplu, in programa au numerele pana la 30 ... in caietele de la Editura Booklet merg pana la 10.

Urmeaza sa primim si Gazeta Matematica Prichindel de la Editura Paralela 45.
Daca o sa ne placa o sa o cumparam lunar.

Aveam cumparata din perioada in care am vrut sa o invat pe buburuza literele o carte pe care la momentul respectiv nu am putut sa o folosesc. Am folosit doar afisul cu literele alfabetului.


Acum este numai buna pentru ceea ce avem noi nevoie - literele mari/mici de tipar, incercuirea lor in text, despartire in silabe si reprezentare grafica (lucru nou pentru buburuza ... si pentru mine, trebuie sa recunosc).

Tot in timp achizitionate, nu mai imi amintesc nici eu cand le-am cumparat, 2 materiale auxiliare pentru Abecedar.


Sa citim cu Ana - Marcela Penes (Editura Ana)




Invatam sa citim - Marcela Penes (Editura Aramis)



Imi plac pentru ca au texte micute numai bune de citit.

Pe langa aceste carti am apelat la fise gasite pe Internet.
Cel putin in primele saptamani vor invata / repeta literele si cifrele. Intentionez sa merg si eu in acelasi ritm acasa pentru a repeta aceste notiuni.

(5 ani si 5 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu