Imagine

vineri, 4 octombrie 2013

Reflexii de toamna / Fall reflections

Vara a trecut           
Parca-a fost un gand
Incet pe carare
Draga TOAMNA apare
Covor fosnitor                                                     
Asterne de zor
Rumeneste mere
Si umple panere
Cu pere si prune
Gutui si alune     

Poezia nu imi apartine. Am gasit-o in grupul "Clasa Pregatitoare" de pe Facebook.

Mi-a placut tare mult. Este scurta, frumoasa si numai buna de a o invata cu cei mici.

Daca saptamanile ce au trecut am invatat cateva cantecele de toamna (le puteti gasi aici), astazi am ales aceasta poezioara.

Si cum imi place sa leg genul acesta de activitati de cate o activitate "creativa", astazi am desenat un tablou de toamna.


Pentru a realiza acest desen am indoit o foaie de desen pe lungime.

Am desenat cu tempera trunchiul copacilor pe jumatatea de sus a foii si am inchis foaia presand. Astfel partea de sus s-a imprimat ca o reflexie pe partea de jos a foii.
La fel am continuat cu frunzele (dupa care am indoit iar foaia) si cu iarba (indoind si de aceasta data).

Dupa ce s-a uscat am colorat cu gri cerul si cu albastru deschis apa.

Sursa o gasiti aici.

(5 ani si 5 luni)

10 comentarii:

  1. Ce frumoasa e ideea! A iesit grozav tabloul vostru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos Andru! Ma bucur ca iti place! :)

      Buburuza e mereu bucuroasa cand facem lucruri "creative" si incerc sa gasesc idei pe care sa le pot folosit cu ea.

      Ștergere
    2. Tocmai am pus si noi la uscat "capodopera"! Mi-a placut mult sa lucram "tabloul" asta, I-a placut si lui Petru sa ne amestece culorile! :)))

      Ștergere
    3. Andru, scuza-ma, am uitat sa public comentariul :(

      Sa ne arati si noua tablourile!

      Ștergere
  2. felicitari, a iesit un tablou de toamna foarte frumos....

    RăspundețiȘtergere
  3. multumim...vom trece si noi la treaba.Dar inainte de toate dorim sa aplaudam aceste micute miini harnice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag! Spor la treaba! Ma bucur ca va place si va multumim pentru cuvintele frumoasa! :)

      Ștergere