Imagine

miercuri, 16 octombrie 2013

Umbrela / Umbrella

Saptamana aceasta au incheiat la scoala modulul cu picaturile de ploaie si au inceput discutia despre insecte.

Am lucrat si acasa diverse fise mai mult sau mai putin legate de ploaie. 
Ca sa nu raman cu mult in urma, vi le arat mai jos.

Daca la scoala au decorat o umbrela cu hartie creponata, acasa am decorat o umbrela cu semne grafice.


Fisa o gasiti aici.

Am unit punctele pentru a descoperi imaginile si am repetat astfel  numerele de la 1 la 35



Cele doua fise le gasiti aici.

Nu am uitat nici semnele grafice.


Fisa o gasiti aici.


Fisa o gasiti aici.


Fisa o gasiti aici.

Si cateva labirinturi.


Fisele le gasiti aici.

Tot cu ajutorul picaturilor de ploaie am recapitulat numerele de la 1 la 30 si literele alfabetului.


Fisa cu numere o gasiti aici si cea cu litere aici.

Incheim astfel activitatile noastre dedicate ploii si vom continua cu cele dedicate insectelor.

(5 ani si 6 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu