Imagine

luni, 11 noiembrie 2013

Adunari cu trecere peste ordin / Regrouping with Addition

In ultima perioada nu prea am avut timp sa studiem o tema anume.

Am fost plecati in concediu, ne-am intors ... am fost mai mult pe drumuri in aceasta mini-vacanta.

Cand prindeam cate o fereastra scoteam una din cartile / caietele pe care le avem acasa.

Buburuza refuza sa le mai faca pe cele de clasa pregatitoare, asa ca am achizitionat cateva de clasa 1.

Chiar si din cele pentru clasa 1 nu vrea sa faca partea de inceput cu exercitii de scriere sau cu pozitii spatiale, de exemplu.

Nici nu o sa insist cu ele. Le-a facut cu ceva timp in urma, le va face la scoala si probabil in vacanta de vara (asta daca vor avea tema).

Drept urmare i-am aratat adunarea cu trecere peste ordin ... in 3 pasi.
Las pozele de mai jos sa vorbeasca de la sine :)





Sursa o gasiti aici.

Suntem la inceput, zic eu ca a inteles mecanismul. Vom exersa in continuare :)

(5 ani si 7 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu