Imagine

sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Calendar Advent 2013

Incet, incet iarna se apropie cu pasi repezi si odata cu ea sarbatorile de iarna.

Mie una imi plac tare mult deoarece e acea perioada din an in care stam impreuna.

Am pregatit si pentru acest an un calendar de Advent.
De fapt, in acest an calendarul il avem de la nasa buburuzei.


Drept urmare eu am pus la cale doar activitatile.
Multe dintre ele sunt inspirate din cele de anul trecut (calendarul din 2012 il gasiti aici).

Ce am pregatit pentru acest an?

1. Scriem scrisoarea pentru Mos Craciun 
(sper sa nu ii ceara altceva decat mi-a spus pentru ca Mosul a dat deja comanda pentru cadou)
2. Povesti de Craciun
(in zilele de Luni si Miercuri nu am ales alta activitate din cauza lectiilor de tenis)
3. Realizam felicitari pentru Craciun
4. Povesti de Craciun
5. Spalam Ghetutele
Citim povestea lui Mos Nicolae
6. Atelier de Mos Nicolae
7. Ne distram in familie 
(Finuta noastra implineste un anisor asa ca o sa o sarbatorim cu totii)
8. Atelier
9. Povesti de Craciun
10. Fursecuri cu scortisoara
11. Povesti de Craciun
12. Matematica de iarna
13. Concert de Craciun cu Stefan Banica 
(buburuza nu stie inca, dar Mos Nicolae asta ii va aduce cadou in acest an)
14. Atelier
15. Atelier
16. Povesti de Craciun
17. Realizam ornamente pentru brad
18. Povesti de Craciun
19. Impodobim bradul de Craciun
20. Ne uitam la un film in familie
21. Cozonac
22. Realizam ornamente pentru fereastra
23. Fise de Craciun
24. Colindam

Nu am uitat nici cartile de Craciun pe care sper eu sa le citim in numar cat mai mare.


Voi mai incerca sa ii pun cate o mica surpriza in saculeti alaturi de biletelul cu activitatea din ziua respectiva.


Acestea fiind zise va dorim un Decembrie plin de caldura si iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu