Imagine

luni, 25 noiembrie 2013

Exersam cititul

Poate unii sunt de acord, poate altii nu, astazi am primit o "tema".

Bine, mult spus "tema", mai ales ca nu se dau teme la pregatitoare.

Prima reactie a buburuzei a fost sa-mi spuna ca nu are "tema", dupa a revenit cu biletelul primit.

Sincera sa fiu nu mai stiu ce litere au facut, au facut destule, astazi am primit un biletel cu litera E.

Un biletel dragut cu litere, silabe, cuvinte si doua propozitii micute. Buburuza a trebuit sa-l citeasca acasa.

Cu cititul poveste lunga ... si-a dat drumul destul de repede la citit, dar in ultima perioada a preferat sa nu mai citeasca. Si asta s-a vazut.

Cu atentia ... alta poveste :)))

Bine ... sa revenim si sa va arat si voua biletelul .... tare dragut dupa cum va spuneam:


Si daca tot astazi am citit, sa citim pana la capat :)

Avem cateva carticele instelate numai bune pentru acest exercitiu.
Chiar am comandat zilele acestea si restul cartilor din aceasta colectie.

La prima vedere o sa spuneti ca sunt pentru cei micuti. Asa e, cartea e micuta, cartonata si textul foarte scurt.

Mie imi plac, si buburuzei as zice, pentru ca textul e cu litere mari de tipar si il poate citi destul de repede.





Voi ce ati mai citit?

(5 ani si 7 luni)


2 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult aceste carticele de la Girasol. O sa vreau sa le comandam si noi, multumesc de prezentare..
    Tot de la girasol, noi avem seria de carticele Lipesc, ma joc si invat si au mare efect. Sunt singurele carticele cu activitati care au avut succes la Bea. Pana si cele din mapa prescolarului de la Ed. Gama pe care le-am luat nu au avut succes, chiar si nici cele pe care le au la gradinita de la Ed. Diana. Mereu imi spune dna educatoare ca Bea nu vrea sa coloreze. Intr-o zi am surprins-o pe educatoare tinand-o pe Bea de mana punand-o sa coloreze, aveau o activitate de dactilopictura. Poi o si cred ca nu mai vrea sa coloreze ... in fine, acasa coloreaza si deseneaza topuri de hartie, daca la gradi nu mai vrea sa faca asta e... Cert este ca materialele care apar in fata lor. daca nu reusesc sa-i atraga pe copii atunci nu au succes oricat de mult ne-am dori noi sa aiba...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Am observat ca cei mici sunt selectivi cu materialele! :)
      Sa stii ca nici buburuza nu mai coloreaza decat cand vrea ea ... altfel imi pune mie punctul de culoare si imi spune sa le fac eu dupa indicatiile ei :))) Si imi spune ca la scoala stie ce are de facut si acolo le va colora. Nu am primit reclamatii, deci cred ca asa e :)

      Ștergere