Imagine

duminică, 15 decembrie 2013

Felicitari Craciun 2013 / Christmas Cards 2013

Anul acesta nu am reusit sa realizam felicitarile in ziua stabilita. Chiar ma gandeam ca vom ramane fara felicitari de Craciun.

Ieri am fost la Atelierul de Carte de la Muzeul Taranului Roman unde buburuza si-a confectionat singura hartie.
Hartia realizata de buburuza asteapta sa se usuce pentru a se transforma in opere de arta.

Intre timp, pe hartie manuala pregatita din timp, a avut parte de un atelier de print pe hartie manuala.

Si ghiciti ce ... cu stampilele pe care le-am avut am putut sa realizam felicitarile de Craciun.


Azi de dimineata am pictat felicitarile inscriptionate in cadrul atelierului.


Ce spuneti? Va plac felicitarile noastre?

(5 ani si 8 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu