Imagine

joi, 12 decembrie 2013

Fulgi de nea din hartie / Paper snowflakes

Pentru astazi planificasem cu totul altceva ... plus fursecurile de Craciun pe care trebuia sa le facem si de care buburuza si-a adus aminte.
Pe parcursul zilei am aflat ca ar fi bine ca buburuza sa repete o poezie sau cantecel.
Mi-am adus aminte de cantecul "Anotimpurile" cu care am facut cunostinta in toamna (articolul in gasiti aici).
Daca nu il gasiti pe Youtube (nu stiu de ce dar nu il pot incarca in acest articol), puteti descarca prezentarea de aici (cuprinde atat versurile cat si melodia).
Am repetat astfel partea dedicata anotimpului Iarna:

Iarna: decembrie, ianuarie, februarie
Neaua peste tot s-a pus
A venit iarna draguţa
Hai copii pe deal în sus
Să ne dăm cu săniuţa.
Câte unul câte doi,
Ne suim în sănioară
Fără cai şi fără boi,
Săniuţa fuge zboară
Ninge ninge încetişor,
Cade câte-un fulguşor
Iar la geam iarna isteaţă
Pune mândre flori de gheaţă
Textul l-am preluat de aici.
Asa cum zice cantecul, iarna pune la geam mandre flori de gheata. 
In cazul nostru am realizat fulgii de nea impreuna cu buburuza. A fost suficient sa vada cum l-am facut pe primul ca nu a mai fost chip sa o opresc.
Pasii cu modul de impaturire ai hartiei ii gasiti aici.
Restul tine doar de imaginatia dumneavoastra!



Chiar daca nu am reusit ce imi propusesem, am decorat casa cu fulgii de nea! 
Si sa stiti ca maine o sa caut beculetele! 

(5 ani si 8 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu