Imagine

marți, 10 decembrie 2013

Omul de zapada - invat sa cos / Snowman - learning how to sew

Am gasit la librarie un set cu materialele necesare pentru a coase un om de zapada.

Vi-l prezint pe ZAPADEL (cel putin asa e scris pe cutie).


Am mai cochetat un pic cu cusutul in trecut (aici) si se pare ca este o activitate care ii face placere buburuzei.


Setul arata asa, dar nu cred ca e greu de improvizat ...


nu stiu gaurile cum le puteti da in fetru, cu un perforator s-ar putea sa fie cam mari. Chiar asa, voi cum credeti ca se poate?

In rest, fetru, ata, umplutura si ac de plastic (eu am gasit la magazinele de craft-uri).

Ce mi-a placut la acest set:
- ideea,
- faptul ca am toate materialele pregatite,
- umplutura care era foarte "fina" (asa a caracterizat-o buburuza),
- materialul era deja gaurit.

Ce nu mi-a placut:
- fetrul era cam subtire si daca trageai de ata un pic mai tare (cum buburuza a si facut), se mareau gaurile mai mult decat era necesar,
- acul nu intra prin unele paiete,
- ata nu mi-a ajuns pentru a coase si manusile.

Impresia buburuzei: "E SUPER!" ... si asta cred ca e cel mai important.

Si daca am realizat un om de zapada, aveti mai jos lista activitatilor cu si despre oameni de zapada:

- Omul de zapada a ramas fara nas - Poveste (nivel 1 citit)


- Oamenii de zapada ne ajuta sa citim


- Om de zapada din crema de pantofi


- Om de zapada in luna Ianuarie


- Adunam cu ajutorul omului de zapada


- Tablou de iarna in cerneala


- Om de zapada din pasta polimerica



- Omul de zapada


(5 ani si 7 luni)

2 comentarii:

  1. L/am achizitionat si eu. Mi/a placut denumirea si modul cum arata. Nu stiu cum va reactiona Luca, insa merita sa incerc. Al vostru a iesit foarte frumos.Felicitari micii buburuze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos! Asteptam sa-l vedem si pe al vostru!
      Eu ma intreb cum as putea sa dau gaurile acelea micute in material ca tare i-as confectiona eu astfel de modele ... umplutura nu ar fi la fel de reusita.

      Ștergere