Imagine

joi, 16 ianuarie 2014

Activitati cu oameni de zapada / Snowmen activities

Saptamana trecuta am inceput cateva activitati avand ca tema oamenii de zapada.

Aceste activitati le-am realizat pe parcursul mai multor zile si o sa le sintetizez mai jos.

1. Adunari cu 10

Un joc cu zar pe care l-am jucat cu buburuza. Un fel de Bingo as putea spune :)

Aveam fiecare cate 2 cartonase, un zar si jetoane.

Fiecare dadea pe rand cu zarul si aduna numarul de puncte de pe zar cu 10. Pe tabla de joc acopeream cu un jeton cifra respectiva.

Cine acoperea prima o tabla de joc castiga.



Sursa o gasiti aici.

2. Si mai multe adunari

Un joc asemanator cu cel de mai sus, doar ca am folosit 2 zaruri.
Buburuza aduna punctele de pe cele 2 zaruri si acoperea cu un jeton cifra corespunzatoare.



Fisa face parte dintr-un pachet cu activitati dedicate iernii, pachet pe care il gasiti aici.

Va trebui sa cautam in curand exercitii de scadere pentru ca le-am cam lasat deoparte in favoarea celor cu adunari.

3. Craft

La fiecare lectie, sau aproape la toate lectiile, incerc o astfel de activitate cu buburuza.

Cea mai la indemana de data aceasta a fost un mic tablou cu un om de zapada realizat pe un cerc decupat dintr-o bucata de carton.

Omul de zapada l-am pictat cu ajutorul degetelor si dupa ce s-a uscat am adaugat detaliile.


Sursa o gasiti aici.

4. Fise de matematica

Fisele, asa de mult discutatele fise, noi le cam avem la indemana in aceasta perioada. Asta poate si din dorinta de a o obisnui cu metoda de la scoala.


Eu le-am luat pe acestea de pe didactic.ro.

5. Numaram din 5 in 5


E adevarat ca le-am tot facut in ultima perioada, dar daca vede un sir de numere va sti sa completeze acum numerele lipsa in conditiile in care elementele sirului sunt numere din 2 in 2 sau din 5 in 5 sau chiar din 10 in 10.

Lucram la numaratul din 3 in 3, sau mai bine zis cauta mami fise :)))

Fisa de mai sus o gasiti aici.

6. Uneste punctele de la 1 la 31


Poza e destul de sugestiva si o gasiti aici.
Am repetat astfel numerele pana la 31, sa respectam si programa pentru clasa pregatitoare.

7. Compunerea numerelor (10)


Fisa o gasiti aici.

8. Scriem dupa dictare

Va povesteam ca am inceput asa numitele dictari progresive cu buburuza.


Am folosit pentru acest exercitiu o foaie sub forma unui om de zapada si o poezie pe care am retinut-o de cand a fost buburuza la gradi si la care apelez mereu cu drag pentru diferite activitati.

Omul de zapada

Omul de zapada
Are guturai.
Tare i-ar fi buna
O cana de ceai.
Zice iepurasul,
Indulcindu-si glasul:
" -Iti ofer un ceai,
Dar te costa...nasul!"

Template-ul il gasiti aici.

(5 ani si 9 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu