Imagine

marți, 28 ianuarie 2014

Jocuri si jucarii

Buburuza e la modulul bazat pe cartea "Jocuri si jucarii" de la Editura Sigma.


Cu acest capitol, pe langa cateva litere noi, au repetat numerele de la 0 la 10 si figurile geometrice.

Am incercat si noi acasa sa acoperim in mare aceste lucruri.

1. Integrame

Mi-am amintit ca avem de ceva vreme 2 carti cu integrame de la Editura Teora. 
Tare mult imi plac. Cred ca si buburuzei ii plac la fel de mult deoarece le rezolva cu placere de fiecare data.


Printre integramele care isi asteptau cuminti randul pentru a fi rezolvate se afla si cea cu camera de joaca.


Am continuat cu o alta integrama. Fisa o am de pe grupul "Invat acasa".


2. Exercitii de scriere

Nu am mai facut de ceva vreme cu buburuza acest tip de exercitii si se cam grabeste sa le termine.

O sa incerc sa ii mai dau astfel de fise poate le va realiza mai "ordonat".

Fisele le gasiti aici.


Pe spatele lor a desenat si ea imaginile care erau pe fiecare fisa.


3. Matematica

Am incercat sa caut cateva fise care sa se potriveasca cu "tema" acestei saptamani.


Am ales sa repetam numerele de la 0 la 10 si exercitiile aditionale.

Am folosit pentru acest lucru cartea de mai jos, "Culegere de matematica" (clasa 1) de la Editura Elicart.





Un exercitiu care mi-a placut. 
De ce mi-a placut, pentru ca a adus un plus de dificultate si pentru ca a necesitat atentia buburuzei.


4. Engleaza

Lectiile de engleza le-am intrerupt in ultima perioada.

Nu am reusit sa gasesc niste cursuri la care sa o inscriu pe buburuza, asa ca am revenit la ideea de a face anul acesta Engleza cu ea acasa.

Am folosit manualul de la Editura Elicart, cel pentru clasa pregatitoare.


Am invatat/repetat denumirile jocariilor.


Am repetat o poezioara invatata la gradinita.


Si am incercat sa purtam un dialog.


5. Rochia papusii

Partea cea mai interesanta pentru buburuza a fost cand mami a cusut o rochie noua (dupa indicatiile buburuzei) pentru una dintre papusile Monster High.


 (5 ani si 9 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu