Imagine

joi, 23 ianuarie 2014

Numaram pe sarite / Skip counting

Am achitizionat la sfarsitul anului trecut un Tabel 100 Montesorri de aici.


Recunosc ca la momentul respectiv nu stiam exact cum aveam sa-l folosesc.
Sunt convinsa ca are intrebuintari multiple pe care o sa le descopar cu buburuza pe parcurs.

Pentru inceput l-am folosit pentru a repeta numerele de la 1 la 100.

Am rasturnat piesele de pe tabla si am rugat-o sa le aseze in ordine la loc.

Tot cu ajutorul ei am invatat / repetat sa numaram din 2 in 2, din 3 in 3, din 4 in 4, din 5 in 5 si din 10 in 10.


Pentru acest lucru am folosit impreuna cu tabelul mentionat si materialul de aici.

Mi-a placut faptul ca pentru fiecare "exercitiu" in parte am descoperit o regula diferita pe baza careia se completa tabelul.

(5 ani si 9 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu