Imagine

vineri, 24 ianuarie 2014

(P) Prezentarea gamei Ferlidona

Aceasta este o postare publicitara.

Nu imi vine in minte alt titlu. Asa ca l-am numit simplu "Prezentarea gamei Ferlidona". De fapt m-as putea gandi la alt titlu dar nu s-ar potrivi cu tematica acestui blog.


Saptamana aceasta am fost invitata impreuna cu buburuza la lansarea gamei Ferlidona. 


Evenimentul care a avut loc la libraria Bastilia a fost organizat de Mamica Urbana si White PR.


Pana aici a fost simplu sa va povestesc, mai departe va fi destul de dificil :)


Poate va intrebati de ce. Ei bine ... cei mici au participat la un atelier cu cei de la Lumea lui Momo.




Cum nu am stat cu buburuza, va pot spune ca a fost foarte incantata de prajiturile pe care le-a modelat. 






Daca buburuza a fost incantata si nu mai vroia sa plece, din punctul meu de vedere a fost un atelier reusit.


Cat buburuza era la atelier, mamicile participau la prezentarea gamei Ferlidona. Cei de la Actavis au lansat gama de produse Ferlidona, o gama dedicata tuturor femeilor care au grija de sanatatea lor.


Cum acest blog a fost gandit ca un loc unde impartasim activitatile pe care le realizez cu buburuza, un blog dedicat celor mici, nu va voi povesti prea mult.


Invitata la aceasta lansare a fost Oana Stoianovici, coach si lider transformational.


Nu am mai fost prezenta la alte ateliere, prezentari, work-shop-uri tinute de Oana, dar de data aceasta nu m-a convins absolut deloc. Imi pare rau, dar nu m-am putut "conecta cu Mama Pamant" (sper ca am retinut bine formularea).


Asta e ... latura mea "realista" nu m-a ajutat deloc :) 


Sa nu mai spun faptul ca fiecare experienta in parte este unica in ceea ce priveste sarcina, nasterea, problemele noastre de zi cu zi. 

Mie de exemplu mi-a fost foarte usor sa nasc. Nu stiu daca a durat mai mult de 30 de minute de cand am ajuns la spital  ... dar ... cele 3 luni de colici care au urmat m-au dus la disperare (da, nu le-am uitat). Si nu mi-a dat nimeni si nimic raspunsul la cum sa le opresc. Puteam sa respir oricat. Nu m-a ajutat nimic. Copilul plangea iar eu ieseam pe balcon sa nu-l mai aud.

Pe de alta partea doamna doctor care a fost prezenta la eveniment mi-a placut tare mult. Raspunsurile ei mi s-au parut realiste si la obiect.


Produsele nu le-am incercat, dar sunt tare frumos prezentate si cei de la Actavis au fost atenti la detalii. Produsele din aceasta gama le gasiti in farmacii.




Evenimentul in sine a fost unul reusit, ca toate evenimentele organizate de Mamica Urbana si White PR.

De fiecare data ma simt excelent la aceste evenimente!

M-am intalnit cu mamici dragi mie, mi-am facut cunostinte noi, am aflat lucruri noi :) 

De data aceasta pot spune ca si buburuza si-a facut cunostinte noi si s-a jucat linistita. V-am mai spus eu: copil linistit, mamica linistita :)

Sponsorii evenimentului au fost  SolarisOrly, Kara BabyDelights Beauty Club.



Si sa stiti ca oja turcoaz de la Orly, impreuna cu un inel asortat, ma fac sa ma simt feminina. 
Multumesc pentru ea, colegii de birou chiar au observat-o.

Multumim pentru invitatie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu