Imagine

vineri, 31 ianuarie 2014

Supa chinezeasca de pui

Prima data am mancat o astfel de supa in Amsterdam.
Dupa o zi de muzee, langa hotel era un restaurant chinezesc. Vroiam sa-i dau buburuzei o supa, am ales aceasta supa.
Supa respectiva a fost tare picanta, foarte buna pentru mine, prea piperata pentru buburuza.

Cand m-am decis ca vom discuta despre China, mi-am amintit de aceasta supa.


Eu am adaptat un pic o reteta gasita pe Internet astfel incat sa o poata manca si buburuza.

Ingrediente:

- piept de pui
- o ceapa
- un morcov
- o cutie mica de porumb
- un ou
- sare
- piper
- apa

Mod de preparare:

- am fiert pieptul de pui si impreuna cu ceapa si morcovul am facut un fel de supa.
- boabele de porumb le-am dat prin blender pana s-au facut pasta.
In reteta pe care am gasit-o spunea sa pastrez cateva boabe intregi pe care sa le adaug la final.
- cand supa a fiert am adaugat pasta obtinuta din porumb si am lasat un pic la fiert.
- eu am adaugat doar sare in supa, fara piper.
- am batut un ou, am luat oala de pe foc si am inceput sa torn oul, amestecand continuu in supa.
- in reteta mai era mentinat sa adaug amidon. Eu am renuntat la el.
- cand am servit supa, eu mi-am adaugat piper.

Va dorim pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu