Imagine

luni, 10 februarie 2014

Bomboane de ciocolata ... fara ciocolata

Ideea mi-a venit dupa ce am vorbit cu nasa. Ea face tot felul de minunatii.
Va invit sa vedeti aici ce a incercat ea.

Aseara am incercat sa facem si noi bomboane de ciocolata cu curmale.

Iata ce ne-a iesit ...


Ingrediente:

- curmale (fara samburi),
- fulgi de ovaz (eu am avut fulgi amestecati),
- nuci,
- pudra de roscove (nu am avut si am folosit cacao).

Mod de preparare:
- fulgii de ovaz si nucile le-am rasnit inainte.
- toate ingredientele le-am bagat in blendar si le-am mixat bine.
- din pasta obtinuta am modelat bomboanele pe care le-am bagat la frigider cam 30 de minute.

Reteta spunea sa dati bomboanele prin ce aveti in casa: seminte de susan, seminte de canepa, faina de migdale, nuca pisata, fulgi de cocos, pudra de roscove. Eu am preferat sa le las asa.

Sursa o gasiti aici.

2 comentarii: