Imagine

sâmbătă, 22 februarie 2014

Citim de zor, sau ce mai citeste buburuza

Buburuza nu s-a omorat niciodata dupa citit. Ii place sa i se citeasca dar nu prea era atrasa sa citeasca singura.

Am avut nenumarate tentative, am incercat diverse metode, am cumparat abecedare, carti cu text mic ... parca era o cauza pierduta. Citea pe litere. E adevarat ca lega orice cuvant, dar pe litere.

Intre timp au inceput sa citeasca la scoala. Mai incet, mai pe litere, mai pe silabe, fiecare in felul si in ritmul lui. Uite asa a aparut concurenta. Se spune ca nu e buna. Ei bine, la noi functioneaza perfect.

Fiecare copil vine cu o carte care ii place de acasa si citesc cate un pic. Daca ma intrebati pe mine sunt de parere ca ideea e foarte buna.

De la copilul care nu citea decat daca il rugai a ajuns buburuza sa-mi citeasca "Cartea junglei" in fiecare zi. Cred ca o stia deja pe de rost. Eu am inceput sa o invat :)))



Am realizat acum ca acele carticele din care ii citeam cand era mica (si pe care nu le mai avem) sunt foarte bune acum.

Ieri si azi am fost in cautare de carti numai bune pentru ce au ei nevoie la scoala.

Astazi a citit "Peter Pan". 




Si daca tot a citit cartea a vrut sa deseneze ceva din ea si sa faca o fisa :)



Singurul lucru care nu imi place este ca la toate editurile gasesti exact aceleasi povesti cu ilustratii diferite.

Tot astazi am cumparat o carte cu fabule impreuna cu buburuza dupa ce am fost la librarie ca sa le putem rasfoi.



Alt mod de a o motiva. Ea imi citeste varianta scurta cu abtibilduri din "Regatul de gheata", eu ii citesc varianta integrala.



Avem si "Clopotica" in cele 2 variante (varianta scurta pentru buburuza, si varianta integrala pentru mami).



Voi ce mai cititi cu cei mici?

(5 ani si 10 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu