Imagine

joi, 6 februarie 2014

Jocurile olimpice - Biscuiti cu unt

Maine vor incepe Jocurile Olimpice de iarna 2014.

Dam startul activitatilor dedicate acestui eveniment!

Prima activitate a fost realizarea cercurilor olimpice din biscuiti cu unt.


Buburuza a participat la realizarea acestor biscuiti pe care eu mi-as fi dorit sa-i decorez in culorile cercurilor olimpice dar nu am gasit la magazinele de langa casa creioanele necesare.

Va dati seama ca pana a doua zi nu a mai ramas nimic! 

Ingrediente:

250 g de faina,
100 g de zahar, 
80 g de unt, 
100 ml de smantana, 
1 ou, 
½ lingurita de praf de copt, 
1 pic de zahar vanilat

Eu am folosit cantitatile de mai sus pe jumatate pentru ca era destul de tarziu si nu am vrut sa am prea multi de decupat :)

Mod de preparare:

1. Faina se amesteca cu praful de copt si zaharul vanilat.

2. Se adauga oul, smantana, untul si zaharul si se amesteca bine pana devine un aluat omogen.


3. Se acopera cu hartie cerata si se lasa in frigider 30 de minute.

4. Se intinde aluatul si se taie forme. 

Pentru a obtine cercurile olimpice am folosit un cerc mare si unul mai mic in interior.

5. Se pun in tava pe foaie de copt, se mai lasa in frigider 10 minute si se dau la cuptor pentru 10-15 minute, la 180 grde Celsius.

Pe langa cercuri, am folosit diverse forme de decupat.


Va dorim pofta buna!

Sursa o gasiti aici.

(5 ani si 9 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu