Imagine

duminică, 9 februarie 2014

Jocurile olimpice - Ceasul

La ce ora incepe competitia?


Nu am mai lucrat de mult la notiunile despre timp.

Am gasit un set special creeat pentru acest tip de activitate.

Pachetul il gasiti aici si este pachetul care mie mi-a placut cel mai mult din ceea ce am gasit pe internet.
Mi se par a fi activitati asemanatoare cu ceea ce imi doresc sa fac cu buburuza.

Vom mai face si alte activitati dintre cele prezentate in pachetul respectiv.

Revenind la ce a avut buburuza de facut. A trebuit sa potrivesca cartonasele cu ceasul (imi pare rau ca nu am putut sa le printez si pe aceastea color) cu cele cu ceasul digital.


In continuare am apelat la o carte in genul celor "scrie si sterge" pe care o aveam cumparata cu ceva timp in urma si de care uitasem. Tare bine mi-a prins acum :)




Eu vreau sa urmaresc cat mai mult din aceasta olimpiada, asa ca am scos de pe internet programul jocurilor.

Impreuna cu acest program am scos la  imprimanta un calendar pe luna Februarie.

Urmarind in program am notat in calendar evenimentele pe care vrem sa le urmarim.
Sper eu sa repetam zilele saptamanii, de ce nu si cifrele pe parcursul acestor jocuri olimpice.

(5 ani si 9 luni)

Un comentariu: