Imagine

sâmbătă, 8 februarie 2014

Jocurile olimpice - Flacara olimpica

Astazi au inceput Jocurile Olimpice de iarna 2014 de la Soci. 

Din punctul meu de vedere un subiect numai bun pentru a repeta/invata diverse notiuni.

Pe de alta parte buburuzei ii place sa practice sporturi de iarna, mie imi place sa le urmaresc!




Astazi am urmarit impreuna cu buburuza festivitatea de deschidere a editiei din acest an a Jocurilor Olimpice de iarna. A fost un spectacol minunat!

Chiar inainte de inceperea transmisiunii i-am dat sa citeasca o mica "povestire" pe care am scris-o despre flacara olimpica.
De fapt e traducerea adaptata a ceea ce am gasit despre flacara olimpica pe internet.

Pentru prima lectura am ales povestea despartita in silabe.
Poate va intrebati de ce. Pentru ca ea incearca sa citeasca pe litere in loc de a citi pe silabe.


Fisa o gasiti aici.

Maine o sa-i dau sa citeasca povestea scrisa cu cuvinte intregi.


Aceasta fisa o gasiti aici.

Am confectionat o torta olimpica care pana la sfarsitul ceremoniei a disparut :))


Sursa o gasiti aici.

Tot pentru ceremonia de deschidere am avut cateva fise pregatite:

- o fisa de colorat, fisa ce o gasiti aici


- o fisa cu flacara olimpica, fisa ce face parte din pachetul pe care il gasiti aici si din cadrul caruia vom mai lucra pe parcursul zilelor urmatoare


- un labirint, pe care il gasiti aici


- o fisa cu exercitii de scriere. Fisa face parte din pachetul pe care il gasiti aici.


Si pentru ca aceasta editie a Jocurilor Olimpice e gazduita de Rusia, am scos din biblioteca buburuzei cartile din copilaria mea.


Sa inceapa jocurile!


(5 ani si 9 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu