Imagine

sâmbătă, 8 februarie 2014

Jocurile olimpice - Inelele olimpice

Daca ieri am vorbit despre TORTA OLIMPICA (gasiti articolul aici), astazi am discutat despre INELELE OLIMPICE, simbolul Jocurilor Olimpice.

Am pregatit de cu seara materialele necesare acestei zile.


Ca si in cazul tortei olimpice am pregatit pentru buburuza un text de citit.



Daca va place aceasta "poveste", o gasiti aici.


"Povestea" cu cuvinte intregi o gasiti aici.

In ton cu tema de astazi, am continuat cu urmatoarele fise:

- labirint


Fisa o gasiti aici.

- labirint


Fisa o gasiti aici.

- cateva fise de matematica (adunari si scaderi)


Fisele le gasiti aici alaturi de multe alte fise de matematica dedicate jocurilor olimpice de iarna.
Fisele sunt pe grade de dificultate, asa ca aveti de unde alege.
Eu i le-am dat pentru aceasta zi pe cele cu inelele olimpice.

- exercitii de scriere


Fisa face parte din pachetul pe care il gasiti aici.

Aceste exercitii sunt mereu bine venite, mai ales cele cu cercuri in cazul buburuzei.

- fisa de colorat cu inelele olimpice



Fisa o gasiti in pachetul de aici, pachet din care vom mai lucra in zilele urmatoare.

Am incheiat cu o gustare olimpica.


Sursa o gasiti aici.

(5 ani si 9 luni)

2 comentarii:

  1. Trebuie sa va spun ca datorita textului dvs din silabe baietelul meu a inceput sa citeasca. Cunostea deja toate literele mari si mici, dar nu reusea deloc sa le lege, iar eu chiar eram blocata. Nu stiam cum sa-i mai explic, iar acest text a fost salvarea noastra. Mai citisem eu despre cititul pe silabe, ii explicasem, dar fara un text in fata nu am reusit.
    Va multumesc foarte mult si o sa va urmarim in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur nespus sa citesc acest lucru!

      Asa era si fetita mea. Citea pe litere cuvintele si le lega, dar nu reusea sa citeasca pe silabe sau tot cuvantul.

      Spor la citit si lecturi cat mai frumoase va dorim!

      Ștergere