Imagine

duminică, 16 februarie 2014

Jocurile olimpice - Olimpiada de matematica

Activitatile noastre avand ca tema Jocurile Olimpice de Iarna au continuat cu activitatile matematice. 
Cum i-am spus noi, olimpiada de matematica.

Pentru asta am pregatit materialele.


As fi vrut sa le terminam mai repede, dar cum buburuza a inceput sa aiba iar preocupari extra-scolare, timpul pentru activitatile noastre s-a cam redus.

Ei, chiar si asa, cand prindem un pic de timp il folosim la maxim.

Pentru olimpiada de matematica am inceput cu adunarile.


Si am continuat cu exercitiile de genul mai mic, mai mare sau egal.


Cartonasele pentru aceste 2 exercitii le gasiti aici.

Am avut pregatite cateva puzzle-uri. 
Pentru a ingreuna un pic munca buburuzei am amestecat piesele celor 4 puzzle-uri.

Aceste puzzle-uri le gasiti in pachetul de aici.


Dupa cum bine ati observat am avut cateva pachete care mi-au placut si la care am apelat pe parcursul acestor activitati olimpice.
Ce am ales eu a fost sa combin aceste pachete in functie de temele pe care m-am gandit sa le parcurgem pe durata acestei olimpiade.

Tot in cadrul activitatilor matematice am ales un exercitiu de colorat pe baza codului de culori, cod dat de rezultatul adunarilor.


Fisa face parte din pachetul pe care il gasiti aici.

Si am incheiat cu cateva adunari.
Nu se vad foarte clar din cauza ca am facut pozele seara, dar va arat fisele in cazul in care va plac.




Fisele le gasiti aici.

(5 ani si 10 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu