Imagine

marți, 25 februarie 2014

Jocurile olimpice - patinaj

Pe perioada jocurilor olimpice de iarna am avut cateva activitati dedicate patinajului.

De cateva saptamani chiar buburuza s-a apucat sa patineze, mergem de 2-3 ori pe saptamana la patinoar.

Pentru aceasta am avut pregatite cateva fise.

Dintre fisele de colorat si-a ales sa coloreze fisa de mai jos:


Fisa o gasiti aici.

A desenat dupa model:


Modelul il gasiti aici.


Fisa o gasiti aici.

Nu am uitat nici exercitiile de matematica.


Fisa o gasiti aici.

Printre preferatele buburuzei se afla exercitiile de tip labirint:


Fisa o gasiti aici.

Am incheiat cu o fisa cu exercitii de scriere, fisa pe care o gasiti in pachetul de aici.


Si cum nu am reusit sa facem nici un craft pe aceasta tema, iata ce am facut noi anul trecut :)


Detalii gasiti aici.

(5 ani si 10 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu