Imagine

miercuri, 12 februarie 2014

Jocurile olimpice - sporturile de iarna

Am continuat activitatile noastre legate de Jocurile Olimpice de iarna. 

Aseara am vorbit despre sporturile de iarna.


Ca si element principal al lectiei am avut cartonasele cu sporturile de iarna, cartonase pe care le gasiti aici.

Plecand de la aceste cartonase am aflat ce sporturi sunt inscrise in competitia olimpica, unele noi si pentru mami :)

Separat am scris denumirile sporturilor in romana si am incercat sa le potrivim cu imagine corecta.


Dupa ce am reusit sa identificam toate sporturile am incercat sa potrivim imagine fiecarui sport cu imagine lui desenata.


Cartonasele cu desenele sporturilor le gasiti aici.

Pentru a vedea ce am retinut, am scris denumirile sporturilor de iarna.


Fisa face parte din pachetul pe care il gasiti aici.

Frumos a fost ca la televizor pe parcursul lectiei au dat in transmisiune directa o parte din aceste sporturi asa ca a vazut exact despre ce era vorba.

Am avut cateva fise cu exercitii de scriere, fise pe care le gasiti aici.



si cateva fise de decupat, fise pe care le gasiti aici.



Mi-as fi dorit sa realizez o activitate "creativa" cu buburuza, dar in lipsa timpului am incercat sa desenam unul dintre sporturile pe care le-am vazut mai sus.


Fise cu modele de desenat gasiti aici.

Ce am facut pana acum pe baza Jocurilor Olimpice de iarna:

1. Inelele olimpice

2. Flacara olimpica

3. Jocurile olimpice - La ce ora incepe competitia? (notiuni despre CEAS)

(5 ani si 10 luni)

2 comentarii: