Imagine

miercuri, 26 februarie 2014

Legenda Martisorului

Nu mai este o taina pentru nimeni ca in ultima perioada citim, citim cat de mult putem.

La orice tema ma gandesc, primul lucru pe care il caut este o poveste, un text, care sa fie potrivit cu lectia respectiva.

Daca am inceput activitatile dedicate primaverii cu semnul de carte in culorile martisorului m-am gandit sa-i caut Legenda Martisorului.

Textul nu imi apartine. Am gasit aici o prezentare tare frumoasa din care am selectat fragmente pe care le-am prelucrat pentru a realiza un material gen carticica pentru buburuza.

Ca si in cazul Jocurilor Olimpice am realizat un material care este despartit in silabe si unul normal.

Aveti mai jos imagini din cele 2 mini-carticele.





Daca va plac, le gasiti aici (pe cea despartita in silabe) si aici (pe cea in format normal).

(5 ani si 10 luni)

6 comentarii:

  1. multumim de carticica este foarte frumoasa, noi nu stim sa citim dar sigur ii va placea !

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru ideea de a realiza aceste mini-carticele! Chiar acum am tiparit si eu un exemplar si abia astept sa lucrez cu L. pe aceasta tema. Multumim mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumes frumos! Ma bucur ca va plac si sper sa va foloseasca! :)

      Ștergere