Imagine

miercuri, 5 februarie 2014

Noul an chinezesc - Calul

Noul an Chinezesc a inceput de curand, fapt pentru care am dedicat cateva lectii/activitati acestui eveniment.

Anul ce tocmai a inceput este anul calului. Nu putea lipsi o scurta lectie despre cai.

Pentru aceasta lectie am folosit in special materiale pe care le avem in biblioteca buburuzei. De sarbatori am achizitionat/primit carti noi, numai bune pentru o scolarita :)

Ca sa incepem intr-un mod creativ, buburuza a colorat fisa de mai jos.


Fisa o gasiti aici.

Enciclopedia de mai jos, impreuna cu cea pe care o sa v-o arat tot in acest articol, eu le consider de un real ajutor.

Nu cred sa fie subiect despre animale si sa nu gasesc ceva in aceste carti.


Am citit despre cai.


Din "Enciclopedia copiilor" am invatat partile componente la cal.



Dupa care, folosindu-ma de fisele de aici, am rugat-o pe buburuza sa coloreze fiecare parte a corpului.


Eu am optat pentru fisele necompletate lasand-o pe buburuza sa scrie fiecare denumire in parte.

Sa nu uit fisele cu labirint si cu unirea punctelor.


Fisele le gasiti aici si aici.

La final am desenat un cal folosind pasii de mai jos.


Fisa cu pasii respectivi o gasiti aici.


Activitatile noastre despre China, respectiv Noul An Chinezesc, le gasiti aici.

Nu uitati de colectia nostra, "Ocolul Pamantului".

(5 ani si 9 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu