Imagine

joi, 6 februarie 2014

Noul an chinezesc - China (Geografie)

Ne apropiem de ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de iarna de la Soci, drept pentru care incercam sa terminam si noi activitatile incepute.

Nu ma asteptam sa dureze asa mult lectia dedicata Noului An Chinezesc, dar am vrut sa repetam notiunile de geografie invatate in trecut.

De aceasta data am vorbit despre China.

In timp ce ii citeam buburuzei din cartile pe care o sa vi le arat mai jos, ea desena.

De data aceasta a desenat singura fetita de mai jos. Nu a colorat, nu a pus pe geam sau pe ecranul televizorului foaia pentru a copia modelul.


Avea pe masa aceasta fisa de colorat. Uitandu-se la ea a facut desenul de mai sus. Nu stiu cum de a nimerit proportiile, este prima oara cand face acest lucru.


Fisa de colorat o gasiti aici.

Daca va uitati la desen o sa observati ca apar scrise cateva propozitii despre Lanshin, o fetita din China.

Sunt informatii pe care mami le-a citit din cartea "Descoperim copiii lumii" de la Editura Aramis.



Lanshin invata la scoala sa scrcie cu caractere chinezesti, lucru care l-a incercat si buburuza.


Fisa o gasiti aici.

Cu ajutorul atlasului primit de la o buna prietena a buburuzei am repetat continentele.





Si am citit despre Asia.


"Enciclopedia copiilor" v-am tot aratat-o in ultima perioada si probabil ne va insoti in multe lectii de acum incolo.


Am citit despre China si despre Marele Zid Chinezesc.


Inspre final am lasat cartea "Constructii monumentale" de la Editura Litera Mica.



In lectia noastra de anul trecut despre DRAGONI (pe care o gasiti aici) am adaptat o mica povestioara numai buna de citit ... o povestioara pentru cei incepatori in tainele cititului.


Daca va place, gasiti fisierul in format PDF aici.



Activitatile noastre despre China, respectiv Noul An Chinezesc, le gasiti aici.

Nu uitati de colectia nostra, "Ocolul Pamantului".

(5 ani si 9 luni)

2 comentarii:

  1. Mi se pare fantastic desenul Buburuzei, dar si lectia e pe masura! Noi inca nu am studiat China in amanunt, dar nu-i nimic, acum avem de la cine sa ne inspiram!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim din suflet! Asteptam urmatoarele voastre lectii de geografie! :)

      Ștergere