Imagine

sâmbătă, 1 februarie 2014

Noul an chinezesc - matematica

Un week-end plin de activitati dedicate Chinei si Noului An Chinezesc, asa va promiteam aici.

Distractie, distractie, feluri noi de mancare, dar mai lucram si noi ceva?

Sa incepem cu matematica.

1. Adunam si coloram

Daca anul acesta e anul calului, am cautat un calut pe care sa-l poata colora buburuza.

Codurile culorilor erau date de rezultatul operatiilor.


Fisa o gasiti aici.

2. Par / impar

Nu am mai sortat de ceva timp numerele pare de cele impare.

Folosind fisele din acest pachet, am facut astazi acest lucru.


I-am pus la indemana buburuzei bulinele cu ajutorul carora am invatat notiunile de par si impar.
 Lectia respectiva o gasiti aici.

De data aceasta am avut cartonase pana la 20 de sortat.

Buburuza s-a descurcat singura si cand am intrebat-o cum a facut cu numerele mari mi-a spus ca s-a luat dupa ultima cifra.


 3. Adunari si scaderi

Am avut printate cartonasele din 2 pachete plus clestisorii.

Mai mult, vedeti in poze.

Ce e diferit, operatiile le-a facut in minte.






Pachetele le gasiti aici si aici.

Activitatile noastre despre China, respectiv Noul An Chinezesc, le gasiti aici.

Nu uitati de colectia nostra, "Ocolul Pamantului".

(5 ani si 9 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu