Imagine

marți, 4 februarie 2014

Noul an chinezesc - Povestea Dragonului

Unul dintre pachetele cu materiale pe care le-am gasit despre China continea un sablon numai bun pentru a scrie o poveste cu un dragon.

Mi-a placut ideea, asa ca am scos la imprimanta sablonul respectiv.

Povestea buburuzei a fost mai scurta decat ma asteptam - Dragonul cel magic.


Am sa am in vedere astfel de exercitii si le voi include in cadrul lectiilor urmatoare.

Din acelasi pachet face parte si fisa cu dragonul de colorat. 
Pentru a colora dragonul buburuza a folosit codurile de culori mentionate pe fisa.


Pachetul il gasiti aici.

Mi-am adus aminte ca buburuza a primit cu ceva timp in urma 2 carticele pe care le-am tinut pe raftul de sus. Acum a fost momentul de a o ruga pe buburuza sa citeasca una dintre ele.



Aceste activitati le-am realizat cu ocazia Noului An Chinezesc.

Activitatile noastre despre China, respectiv Noul An Chinezesc, le gasiti aici.

Nu uitati de colectia nostra, "Ocolul Pamantului".

(5 ani si 9 luni)

2 comentarii:

  1. Si noua ne plac dragonii, avem unul lipit pe usa. IULIA nu citeste inca, dar ii place sa-i citesc. Nu am vorbit niciodata despre China, o sa strang niste materiale si o sa vorbim si noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveti mai jos colectia noastra de linkuri pe aceasta tema:
      http://www.pinterest.com/laurasmm/china/

      O zi frumoasa,
      Laura

      Ștergere