Imagine

sâmbătă, 1 februarie 2014

Noul an chinezesc

Ieri am intrat in noul an chinezesc. 

Nici nu ma gandisem sa vorbesc cu buburuza despre asta dar Sabina m-a facut sa ma razgandesc :)

Nu aveam nimic pregatit, joi seara am cautat cateva materiale pe Internet si impreuna cu ceea ce aveam din lectiile anterioare, impreuna cu link-urile de la Sabina, am schitat un mic plan.

Dupa ce am printat materialele care mi-au placut si care cred eu ca se potrivesc buburuzei in acest moment, mi-am dat seama ca nu imi va ajunge o seara pentru a le parcurge.

Drept urmare acest weekend este dedicat Chinei si Noului An Chinezesc.


Cu aceasta ocazie vom repeta continentele si notiunile pe care le-am invatat vara trecuta despre China.


Toate aceste activitati le puteti gasi in colectia noastra despre tarile lumii.
Colectia "Ocolul pamantului" poate fi accesata de aici.

- Dragonul










- Povestea dragonului


- Calul


- China


(5 ani si 9 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu