Imagine

marți, 25 februarie 2014

Semn de carte in culorile martisorului - 1 Martie

Chiar daca astept cu nerabdare sosirea primaverii, nici prin gand nu-mi trecea ca o sa incep sa mesteresc cu buburuza martisoare in acest an.

Aveam de gand sa continui lectiile pe care le aveam planificate .... asta pana cand m-a intrebat cand incepem sa realizam activitati specifice primaverii.

Stiu ca ii plac activitatile creative, cu asta am inceput cautarile mele pe Internet.
De asemenea in aceasta perioada activitatile scolare se invart in jurul socotelilor si a cititului. Pe asta m-am bazat in al doilea rand :)

Primul lucru pe care l-am realizat a fost un semn de carte in culorile martisorului.



Ideea am preluat-o de aici.

Ca si materiale nu aveti nevoie decat de o coala A4 alba de hartie, o coala A4 rosie de hartie si lipici.

Pasii pe care trebuie sa-i urmati ii gasiti aici.

Semnul de carte si-a gasit frumos locul in mini-carticica cu Legenda Martisorului pe care am pregatit-o buburuzei si despre care o sa va scriu maine.

(5 ani si 10 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu