Imagine

marți, 18 februarie 2014

Zeci si unitati

Uitandu-ma in caietul dupa care lucreaza buburuza la clasa am observat ca in acest modul vor lucra cu "numerele mari" asa cum le numea buburuza cand era mai micuta.


Bun, invata ei numerele pana la 30 in clasa pregatitoare, dar eu zic sa o invat notiunea de zeci si unitati.

Pentru asta am achizitionat setul cu baza 10, set pe care il gasiti aici.
Exista si varianta pe galben care cred ca era mai potrivita dupa ce am cautat pe Internet metode de a folosi acest set. Ei, asta e, ne descurcam cu ce avem :)


Eu i-am prezentat buburuzei notiunea de zeci si unitati exact ca in filmuletul de mai jos.
M-as fi oprit la sute dar m-a intrebat ce e cu cubul rosu, asa ca am urmat toti pasii din filmulet.


Pot sa va spun ca a fost foarte buna metoda! A prins imediat ideea, lucru care m-a bucurat enorm.

I-am dat sa faca cateva exercitii dintr-o culegere pe care v-am mai aratat-o si din care pana acum am facut doar ciferele pana la 10 si adunarile tot pana la 10.




(5 ani si 10 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu