Imagine

miercuri, 26 martie 2014

Alice in tara minunilor

In ultimele zile buburuza a inceput sa mearga la after. Motivele ... asa a fost sa fie ...

Ieri cand am luat-o de la after am intrebat-o daca are tema pentru a doua zi ... raspunsul evident a fost "NU!".
De la after am plecat direct la concert asa ca nu am mai intrebat-o nimic legat de scoala.

Azi de dimineata cand am dus-o la scoala ... ghiciti ce am aflat ... au avut de desenat un personaj dintr-o poveste.

Asa ca in aceasta seara am recuperat tema de ieri. Ea a ales sa o deseneze pe Alice din tara minunilor.

Am adus cartea cu povestea pentru a o ajuta-o sa se inspire din ea.

Nu am apelat la cele din colectia Disney care au aparut acum ceva timp la centrele de difuzare a presei.

Am cumparat chiar recent o poveste bilingva (engleza-romana) de la Editura Litera.


Cartea este frumos ilustrata, textul este mult mai scurt decat in cele cu coperta albastra de care va ziceam, dar nici chiar asa de scurt :)))




In cazul nostru buburuza a citit textul in limba romana. Voi incerca sa citesc cu ea textul in engleza in zilele urmatoare.

De cand buburuza a schimbat profesoara de engleza la scoala a inceput sa fie interesata de engleza, asa am ajuns sa cumpar aceasta carte.

Bine, si tema? Poate va intrebati cum arata tema.

Avem 2 variante.

Un desen realizat pe o coala mai subtire de hartie pe care a copiat din carte desenul


si unul realizat in totalitate de ea


Mie imi place al doilea, dar ea era chiar hotarata sa mearga doar cu primul pentru a fi in ton cu colegii ei :)

Am cazut la un compromis ... le duci pe ambele si decide doamna care il pastreaza.

(5 ani si 11 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu